Tuesday, February 3, 2009

3 Sefahaman

Bdk laki2 yg first skali tgor aku, yg sedang duduk di belakang skali, tengah2 lak tuh, ialah tak lain tak bukan, BUT. Bdk yg pelik, dgn spect dye, n ketinggian dye yg aku tak penah pikirkan kan ade org tinngi cm die ketika berumor 15 taon, membuatkan aku mendifunisikan die sbg bdk pelik! hahaha, sory BUT! then, aku dok sebelah bdk2 pompuan, mereka nyh rajin, agk skema lah gak, hehe, diorng rajin, tak mcm aku, pantang sgt bukak buku dlm kelas, aiyoOO!!
Then, smpai umah, ape jd???? aku duk kat bilik aku. MSe tuh, bilik tak decorate agy, tp bau cat dye! URGH!! aku teringtkan kosas again..! KOSAS! tuh yg aku fikirkan mse FEB and MARCH 2007!!!!!!!!!! aku menagis, mlm siang. Aku tepon nadia, sms die, tap tak la lame... ngn KAI! yes, my best fwen ever...aku chat ngn die,,,dye arrr kwn yg baik, yg membuatkan aku agak calm mse tuhh..
Tak lame kemudian, aku ade dpt sorang kwn, baik gak, tak lah sekepala ngn aku, tp kitorng sgt best kwn same2, n dye kwn rapat aku kat btp. AKu citer kat dye, aku msh nangis agy, even da beverape ary kat btp. urmmmmmmmmm............. so, kitorng kwn rapt...

to be continued...

No comments: