Tuesday, February 3, 2009

sumpah rase nak matiii!!!!!!!!!

sensitive giler aku...aku ngah sedeyh, frust?? maybe , tapi most probably..tak!
aku hidup berlandaskan kenangan2 aku semasa form 3.
recently, i spent all nite, crying bout the previous memories...that was such great memories in my life..
cite nye, mule begini...

Aku pindak ke BTP, dgn rase reluctant gler!! a mana tak nyer, aku da kenal lama ngn kwn2 aku..sejak skolah rendah, dan start secondary kitorng dah rapat..! our relatuonship was began with chemistry...n go on by physics. so, pd ary nak pndah, kat skolah kosas, kwn2 aku buat party for me, that was so special. they are, fatin, nadia, intan, kenbar,fana, n ade agy...
gang, korang pon taw kan, aku nyh, jenis yg sensitive. so, menda2 mcm nyh, aku memang ingt, and the big present yg korang bg aku tu pun, it was really great! but, ape hadiah tuh?? reader tak taw! huhuh, nad, intan! secret taw :P
PArt sedey, urm..aku pon nangis la ngn mereka...n aku tak sanggup sgt nak tglkan kosas. Aku smpai bndar tasek puteri (BTP), waktu tuh da mlm, boleh bau agy cat dan perabot dlm bilik aku. even, aku dpt perabot baru, bilik agak bsr dr previous rumh, aku ttp menangis mlm tuh, smapi membuatkan aku tak mau tidur, becuz aku takot hari esok!!
Esok, dgn mate yg benggak, air mate aku tak gak berhenti. Sebab ary pertama kat skola baru, mak aku iron bj, aku tak semgt nak g skolah, mandi pon...hurm aku NANGIS gak (terok tak??) then, tgk cermin, pakai tudung...dengn tak semena-menanya aku menangis b4 g skolah BTP. Smapai skolah btp, waahh!!!!! Skolah tuh, physically, was perfect! beautiful! tu aku mampu katekan skunk, but kalo mse tuh,,, haty aku hanye menyunpah nyumpah skolah tuh, n betapa sakitnya haty aku sbb pindah kat situ. G kat office, daftar n check sume sijil, aku ditempatkan di kelas 3S. Dengan berat hati, aku berjalan mengikut guru tuh.
to be continued..........

No comments: