Monday, April 4, 2011

Everything is gonna be WORST in low fatttttttttttttttttttttt






Makanan dan diriku tidak dapat dipisahkan. Makan??? Ade ke manusia akan ckp, aku tk ske mkn, aku ni bkn jenis kuat mkn lah, malas mkn lah! Ugh! No such thing la, tuh nme nyer hipokrit. Makanan pun bnyak jenis, yg berkhasiat la, tak lah. Urghh.

Jom ckp psl makanan favourite aku. Aku ni ske sgt makan, binatang yg sedap, hahaha! Ayam lah, my fav! Nasib baik la, takat ni aku dpt allergic pd seafood jer, aduiiii. Tapi tkpe, sbb dlu time aku mkn sotong ker, udang msk tepung ker, last2 carik gak bapak ayam.Ops! Hehehehe. Well, ayam ni memuaskan la. Wa...cbe bayangkan, ayam goreng KFC....Mcd, yg Spicy tuh, pergh! sedap nyer!. Ape lgi erk. Ha, dr dlr before nk g sekolah kan, aku slalu suh mak aku beli NASI LEMAK + AYAM MASAK MERAH! Perghhhh! Marveles giler lah. 

Nasik putih, tuh wajib la kan, da kite dr kecik kenal bnde tu, da sebati lah. Bile ckp psl nk jge kesihatan, nk lose weight, gntikan ngn beras perang. Kurng ganji, rendah glucose lah. Eiii, tak sedap. Tak puas langsung. Then, kalau nk minum susu pulak, low fat milk. Yulk, rse cam hampeh. Minum full cream lg memuaskan. Tipu lah spe kater fav die low fat, no way la. Hidup sementara weii, takkan tak nak nikmatinyer kot kan??

Chips!! My fav! Kat kabinet dapur kalau ley, aku nak dipenuhi dgn pelbagai snacks! Then, kat fridge ade Cadburry chocholates, forrero rosche, *biarlah salah eja pon! Ice cream! Wah, just like heaven right!!!!!
Seronok nyer sume nih.

Aku benci senanyer makanan yg tkde rse , cm org ckp makanan org kencing manis. Oat la, cornflakes, eiuuuuu! Tolonglah, spe suke makn bnde2 cmtu?? Tipulah kalau suka! Hipokrit!!!!!!!

No comments: