Sunday, March 4, 2012

As a team member and participant of Bowling Comp! - 4th March 2012

          Sem ni aku dpt jugak peluang as a team member dalam club bowling, bagi program bowling tournament. Pertndingan ni adalah saringan utk mencari wakil Uniten. First, jd wakil utk Muadzam Shah so lawan dgn Uniten Bangi. Menang lg, dapat jd wakil UNITEN terus :D Even aku ajk bowling club, sorry la takat-takat bowling ni bukan makanan wa la :P
        Ok, 3 games. 1st game & 2nd game strike sekali je. 3rd game da hilang tenaga. So far, kemenangan amatlah bukanlah yg aku harapkan. Sijil ade pun kira ok kan. Ok, apa yg best, aku dpt mesrakan relationship dgn batch2 aku, knal batch2 junior & gak senior. Bagus betul aku dapat lane dan berjiran dgn lane org-org yg agak memang sporting :)
Senget la aku 

Candid time~

Akhirnya, pingat kemenangn itu semestinya milik saya abg nihhh :(

Aku tetap cool :D
        
          Okayh, abes je program, lunch nasik bungkus . Semua gerak ke Berjaya Megamall Kuantan. Best ker? Tah, tak pernah dengar, nak pergi East Coast Mall :( *org kata best. Argh, ikot jer la.

**P/S : Asal aku pakai t-shirt?? Itu bowling nye t-shirt, ajk wajib pakai. Jacket kt luar nk cover sbb t-  
            shirt tu besar :( 

No comments: